יום שלישי, 17 ביוני 2014

חשיבות הריהוט והציוד המשרדי

בעולם העסקים וההיי טק של היום שמים יותר ויותר דגש וחשיבות על הריהוט והציוד המשרדי במשרד. לבחירת הריהוט והציוד המשרדי חשיבות גדולה שבאה לידי ביטוי במספר אופנים. תחילה, ריהוט וציוד משרדי שמתאים לאופי המשרד מייעל את העבודה ומאפשר לעובדים לעשות את עבודתם בנוחות. העובדים שנמצאים במשרד שעות רבות ביום צריכים להרגיש בו נוח ולכן גם עיצוב המשרד וגם מלאי הציוד המשרדי צריכים להתאים לו ולאופי עבודתו. כך העובד ייהנה להגיע למשרד בבוקר והמוטיבציה שלו לעבודה והתפוקה שלו יגדלו. שנית, באמצעות המראה של המשרד, הריהוט שלו והציוד שנמצא בו ניתן ליצור רשמים שונים בכדי להרשים את הלקוחות ולהראות על רצינות, סדר ואחריות.

הריהוט והציוד המשרדי משלבים גם ויזואליות וגם פונקציונאליות. מלבד המראה של הפרטים, חשוב לבחור ציוד משרדי שמתאים לאופי המשרד ולעבודה הנעשית בו. בין היתר ציוד משרדי כולל בתוכו עמדות עבודה, כיסאות ושולחנות, מכשור ומיכון משרדי, מקומות אחסון ושאר ציוד שהמשרד עושה בו שימוש ביום יום.
לפניכם רשימה של ציוד משרדי שיכול לעזור לעסק שלכם לצמוח:

כיסא מנהלים – כיסא מנהלים הוא בין הפריטים החשובים ביותר שצריך לבחור מכיוון שהוא צריך להתאים באופן אישי למנהל. המנהל שיושב על הכיסא רוב שעות היום צריך תמיכה מרובה בכדי לא לגרום נזקים לגב או לרגליים. לכן חשוב לבחור כיסא איכותי. הצעה זו תקפה כמובן גם למנהלים וגם לשאר העובדים במשרד.

לוח מחיק – לוח מחיק במשרד או בחדר ישיבות יכול לגרום לצוות שלכם להתגבש ולחשוב ביחד על פתרונות לבעיות או רעיונות חדשים. באמצעות הלוח המחיק ניתן להעלות את הרעיונות של כולם על כתב, והכל גלוי ופתוח כך שכולם מרגישים חלק מהצוות.


מכונת למינציה – מכונה זו עוטפת מסמכים בניילון אשר נצמד אליהם בחום גבוה והמסמכים הופכים להיות קשיחים יותר ועמידים יותר. מכונה זו יכולה לעזור לכם לשמור על מסמכים לאורך זמן, להגן על מסמכים שעוברים מיד ליד ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה