יום רביעי, 12 במרץ 2014

יתרונות לוח מחיק במשרד

כיום לוח מחיק הוא אחד האביזרים הפופולאריים ביותר בקטגוריית ציוד משרדי הנמצאים בעסקים ובחברות.
יש לו שימושים רבים היכולים להביא תועלת למשרד ולאנשים העובדים בו.

סיעור מוחות – הלוח המחיק הוא כלי תקשורת ויזואלי שיכול לעזור ולהקל בזמן חשיבה קבוצתית וסיעור מוחות. בעזרתו המחשבות יוכלו בעתיד להפוך לתהליכים הקורים בארגון. ניתן להוסיף אליו דברים ולשנות את הכיתוב בכל זמן. בנוסף ניתן להשתמש בטושים בצבעים שונים להדגשה. השימוש בלוח המחיק יכול לגרום לכל אחד להביע את דעותיו ורעיונותיו ולאגד את כולם באופן מסודר. ניתן לצלם את הלוח בכל שלב וכך נשאר תיעוד שלאחריו ניתן למחוק את הלוח ולהתחיל מחדש.

תכנון – ישנם לוחות מחיקים ייעודיים לתכנון, כשאר הלוח מחולק לפי ימים בשבוע, ימים בחודש או חודשים בשנה. לוח תכנון מחיק הוא יתרון מכיוון שניתן לשנות את התכנים הכתובים לפי הצורך, לסמן ולהדגיש דברים חשובים ולקבוע יעדים לעבודה לטווח הארוך. בנוסף אפשר להשתמש בו כיומן ולכתוב בו תזכורות, פגישות וכדומה.

לוח מחיק מגנטי – ישנם לוחות מחיקים אשר משמשים גם כלוח מגנטי ואפשר להשתמש בהם כלוח מודעות, תליית פתקים ותמונות.

הלוח המחיק עשוי מחומר הנקרא לביד, ומצופה בפורמייקה השומרת על הלוח לאורך זמן. הכתיבה על הלוח אפשרית בעזרת טושים מחיקים, אשר מחיקתם נעשית בקלות והם לא יוצרים אבק או תחושות גירויים כמו לוח גיר.


בנוסף ליתרונות השימושיים שיש ללוח המחיק הוא גם דקורטיבי ויכול לתרום לעיצוב המשרד וליצור סביבת עבודה יעילה וחיובית. שימוש בלוח מחיק נעשה גם בבתי הספר ואפילו בבתים לשימושים פרטיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה